3 Ocak 2019 Perşembe


                  Sen Benim Kimseye Güvenmeyecek Olmamın Sebebisin



Senden sonra hiç eskisi gibi olamadım. Kimseyi sevemedim, kimsenin gözlerinin içine sana baktığım gibi bakamadım, kimse nefesimi değiştiremedi, kimsenin bana yaklaşmasına izin veremedim. Bunların hepsi sende kaldı.

Duygularımı, umutlarımı, hayallerimi, heveslerimi bitirmeme sebep oldun. Birine can verip tekrar almak nasıl bir duygudur ki? İşte sen bana tam olarak bunu yaptın. Ne gerek vardı ki bütün bunları yapmana, ben zaten hayata karşı beklentisi olmayandım. Allah affetsin seni.

Uzun süre kendime gelemedim. Duygularımla beraber kendimi de kaybettim. Bilsen geçmeyen zamanı nasıl geçirdim. Aklıma gelmemen için hangi yollara döndüm.Bütün bunların sonunda zorda olsa seni unutmayı başardım.


Bana çok şey öğrettiniz... " 2 "

İnsanlara güvenmemeyi öğrendim.
Her ihtimali düşünmeyi öğrendim.
İnsanların ilk sözlerine değil de, son yaptıklarına bakmayı öğrendim.
Gidene kal dememeyi, çok isterse zaten yanımda kalırdı demeyi öğrendim.
Zamanın nasıl bir ilaç olduğunu öğrendim.
Bir şeyi istedikten sonra başarabilineceğini öğrendim.

Güçlü olanın daima güçsüz olanı ezeceğini öğrendim...
 " Ve her zaman güçlü kalmam gerektiğini öğrendim. "

Hayat bana pes etmemeyi öğretti.
Yaşadıklarım için üzülmek yerine, hepsinden bir ders çıkarmayı öğrendim.
 Hayat bana neden olmadı demeyi değil nasipte varsa olur demeyi öğretti...

 Duvar gibiyim artık sayeniz de.
Teşekkür ederim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder