3 Ocak 2020 Cuma




Alışmaya Alıştım;
Ulan o kadar duygusuz bir kadına dönüşmüşüm ki hüzünlenip ilham gelmesi için saatlerdir boş bir sayfayla bakışıyorum. Sanırım artık eski duygusallığımı özlemeye başladım tam 1 yıl 8 ay 8 gündür duygusal tarafım ile yoğun bir şekilde karşılaşmadım.
Artık içimde alışmak kavramı ile gelen koca bir boşluk var. Orayı artık sen bile dolduramazsın. Boğulmak gibi değil, uçurumdan düşmek gibi değil. Acı bile yok.
Adını bilmediğim günlere yürüyor gibiyim. İyi şeyler olacakmış gibi, ve aynı zamanda olmayacakmış gibi..
İster istemez bu hayat beni bir yerlere taşıdı. Bir delilik yapıp sarhoş olup deliler gibi senin için ağladığım kendime acıdığım günler geri de kaldı. Küflendi bitişimize olan kızgınlığım, Sana olan özlemim ve sana olan açlığım. 

Ha bu arada sen bilmeden yaptığım şeyler için çok üzgünüm.. Biliyorum çok tatlıyım ama sende fazla öküzsün hiç değişmemişsin... 
Bu gece 4 dakikalık bir şarkı dinledim için de senin nefesin de vardı.. 
İyi geceler hayal kırıklığım. 
Delilikti bu yaptığım..
Affet beni.. 

1 yorum: