11 Nisan 2020 Cumartesi


Yıldızlar kadar uzak ve ulaşılmazsın demiştin. Yıldızına dokunmak nasıl bir duyguydu?

Ben senin en çok hırslı bir adam oluşunu sevdim. Israrla zoru başarmaya çalışmanı sevdim. Ben senin en çok temiz olan kalbini sevdim. İçinde hiç kötülük olmayan tertemiz duru olan güzel yüreğini sevdim. Ben senin en çok bana ihtiyacın oluşunu sevdim. işi gücü bırakıp sadece bana ulaşmaya çalışmanı sevdim. Ben senin en çok benim izlediğim filmleri izlemeni sevdim. Aramızda aşk olmayıp sırf ben seviyorum diye sevmeni sevdim. Ben senin en çok benim dinlediğim müzikleri dinlemeni sevdim. Çünkü Benim için bir önemi olmayan sıradan şarkı, ama senin tarafından sırf benim kulaklarımın duyduğu ses buna anlam yüklemeni sevdim. Ben senin en çok beni gördüğün de ne yapacağını bilmeyen eli ayağına dolaşan küçük bir çocuk gibi oluşunu sevdim. Ben senin en çok fotoğraf çekilirken ısrarla kareye girmeye çalışmanı sevdim. Ben senin en çok beni heyecanla beklemeni sevdim. Kısacası bana kendini sevdirdin adam..
Dur kelimesi öyle bir kelimedir ki.. o kadar anlamlıdır kiii anlamasını bilene.. bazen hayatınız da dur diyebilen biri olmalı. Gitme diyebilen biri olmalı. Gidemezsin diyebilen biri olmalı.. seviyorumSeni CanEşim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder