21 Ağustos 2020 Cuma

Birbirimizden yitip gitme düşüncesi ruhumu düğümlüyor. İçimi kalbimi, ruhumu sızım sızım sızlatıyor. İkimizde bilinmez sonlara doğru gidiyoruz. Sürükleniyorum istemesem de.

İkimizinden birisi birimizi başkalaştırdı. Hangimiz hangimizin hayallerine ayak uyduramadı? Sahi senin hiç hayalin varmıydı olmadığı için pişmanlık duyacaksın. Sahi Benden önce hiç hayalin var mıydı? Oysa kitaplarda hep okurdum insan hayalleri hedefleri olmadan yaşayamazmış. Yavaş yavaş uzaklaşıyorum senden. Yavaş yavaş gidiyorum kalbinden. Yavaş yavaş kafamda bitmeye başladın. Yitiyorum farkına bile varamıyorsun.

Bir kadın var ayna da hayalleri yok olmuş. 
Ama oraya tüm kalbiyle gitmiş.
Bir kadın var ayna da eski yüzü yok olmuş.
Gözleri nefretle dolmuş. Bütün güvensizliklere yelken açmış..

Bir kadın daha kalbinden bavulunu toplayıp gitmeyi kafasına koydu.
Dönmemek üzere bir yola çıkacağım sanırım bedeli sonucu ne olursa razıyım.
Buralar da sana yer yok kalbim burada sadece kendisi için yaşayanlar var.
Buralar da sana yer yok kalbim burada soğuk bir beden hiç kimse tarafından sevilmemiş bir kalp var.
Buralar da sana tutunacak dal yok kalbim burada sadece kurumuş yapraklar, yakıp kül edilmiş geçmiş aşk defterleri var.


2 yorum: