7 Haziran 2022 Salı

 Hep yanında olacağım, kolumun yetiştiği mesafe de.

 Anne oldum.

Evet bu duygunun tarifi yok 5 nisan da iki canlı olduğumu öğrendiğim günden beri bütün hayatım değişti. artık kişi kişilik nefes alıyorum. koruyup kollamam gereken bebeğim var. hiç kimsenin zarar vermesine izin vermeyeceğim bi evladım var artık. Annelik duygusu ilk aydan damarlarıma işledi bu hissi anlatmaya kelimelerin gücü yetmez hayatımın daha da şekillendiğini yaşadığımı ve hayatım da artık tamam dediğimi hissettim. Şuan hamileliğimin üçüncü ayındayım çok güzel bir eş seçtiğimi bu dönemlerden geçerken daha iyi anladım. Onu her ultrasonda görmeye gittiğimiz de babamızın hareketleri gözlerinde ki mutluluğun tarifi yok. Ve akşam uykuya dalacağım zaman akşam erkenden uykum geldiği için yatağa gittiğimde peşimden gelen bir kocam ve benim için uyku düzenini değiştiren bi adam var elini karnıma koyup uyuyan sırf biz uyuyoruz diye güzel bi his iyi ki bu duyguyu Erman aygün’ ile yaşıyorum dünyanın en merhametli eşi dünyanın en ince ruhlu babası olacağına şimdiden adım gibi eminim. Herşeyi bile bile yaşıyoruz tam yaşımız da ayaklarımız yere basa basa yaşıyoruz i. Biz anne baba oluyoruzZ. Aile oluyoruz. Evimin neşesi geliyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder