1 Nisan 2019 Pazartesi

Küçükken annemin anlattığı masaldaki kuş olayım.Uzaklara uçayım isterdim hep ama artık küçük bir kız değilim.Bir gün uçup gideceğim buralardan ve evimi bulacağım. Sadece bir mucize bekliyorum. Kimse inanmasın isterse ben o mucizenin geleceğine inanıyorum. Dua ediyorum her gün kuşu karıncayı bile unutmayan Allah beni mi unutacak diyorum. Biliyorum ben insan gerçek olmayacak bir şeyi hayal edemez ki? bir yerlerde doğan gün gibi benim içinde bir mucize doğacak gelip beni bulacak çünkü bende onun mucizesiyim. Ben onu bekliyorum. Oda beni arıyor bir yerler de, gelecek ve beni evime götürecek.

1 yorum:

  1. Mutlu olmanı o kadar çooook istiyorum ki.Beklediğin o mucizenin gerçekleşmesi duası ile...Bu özel günde ve her zaman duamda olacaksın...Yolun ve bahtın açık olsun...

    YanıtlaSil